Дослідіть бездонний замок у новій українській грі Infinity Castle Dungeon
Як багато з вас наважувалися пограти у хардкорні режими, де у вас є всього одне життя? Достатньо? Тоді готуйтеся, бо зовсім скоро вийде гра від українського розробника Morty’s — Infinity Castle Dungeon, де вам доведеться оберігати власне життя у нескінченній битві.
Infinity Castle Dungeon – це гардкорний роуґлайк. У вас є лише 1 життя та нескінченний замок, де всі битви відбуваються в реальному часі. Локації генеруються процедурно, тому кожна подорож не буде схожа на іншу. Гравцю доведеться поверх за поверхом боротися за своє життя, шукати корисні артефакти та пам’ятати, що головною цілю є вижити і спуститися так глибоко, наскільки це можливо.
Генерація лабіринту відбувається наступним чином: кожен поверх створюється з кімнат, як в The Binding of Isaac, тільки алгоритм інший. Кількість кімнат визначається як 4 + 2 * «Номер поверху». В грі присутні декілька типів кімнат:
- Стартова – в ній завжди лежить зброя на початку (в майбутньому ще буде багаття, де гравець зможе прокачуватися та збирати камені для відкриття фінального порталу)
- Базова – прохідна кімната з ворогами та ящиками, де основна задача це знайти як можна більше вигоди (зілля, предмети).
- Івент – кімната яка зачиняється при потраплянні в неї і гравцю доведеться пройти обов’язковий івент (хвилі ворогів, боси тощо) після якого чекає обов’язкова нагорода.
- З ключем – кімната в якій спавниться ключ від виходу.
- З виходом – кімната в якій знаходиться перехід на наступний поверх, але його можна відкрити лише ключем з кімнати з ключем.
Основним ресурсом в бою є енергія. Вона витрачається на Dash та використання магічних паличок. У персонажа є 2-і активні руки якими він може бити лівою і правою рукою відповідно ЛКМ і ПКМ. В ході своєї подорожі гравець може знайти різноманітну зброю: ножі, мечі, лук та магічні палички. Всі вони втрачають свою міцність та можуть зламатися. Ножі та мечі можна підпалити і тоді вони будуть наносити більше шкоди. Зброю можна відремонтувати на кузні. У гравця є Dash, який працює як перекочування в Dark Souls (гравець невразливий).
У гравця є інвентар 6×6 клітинок. Всі предмети мають різку форму, як фігури в мобільній грі «10×10». Максимальний розмір предмету 3×3. Гравець може крутити предмети. Суть в тому щоб зібрати всі предмети так щоб вони та розташувати так, щоб вони влізли в інвентар, щоб отримати максимальний бонус. Гравцю доведеться обирати що забрати, а що залишити.
Розробкою гри займається киянин з псевдонімом Morty і це його дебютний проєкт. Зараз гра проходить завершальний етап альфа-тестування.
Дата виходу запланована на 13 серпня 2024 року. Підтримати автора можна додавши гру до бажаного у Steam.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)
-
Ghostwire: Tokyo та Witch It можна забрати безкоштовно в Epic Games Store